Vårkär

Saturday, March 24, 2012


Igår vaknade jag för första gången på länge upp i tid, pigg och utvilad. Hoppade sedan in i duschen för att mötas av iskallt vatten. Men inte ens det fick mig på dåligt humör så efter en snabbdusch gjorde jag mig i ordning och drog ner på stan för en mysig lunch som fick bli en bentobox.
Väntade vid Fyrisån in Sara och Fanny som varit på blixtvisit i storstaden för att sedan ta en vända på stan. Köpte inget men skrattade gott åt Sara som senare försökte gå in sin nyinköpta jeanskjol. Det är inte alltid lätt för oss tjejer med kurvor. 
På kvällen blev det examensmiddag och jag ramlade trött men glad ner i sängen vid kl 4. En mysig dag helt enkelt!


No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona