Monday night

Monday, May 21, 2012


Trots förkylning så masade jag mig ner på stan för en middag. Vädret har varit fantastiskt idag och jag kände att det var dags att ta fram vårjackan (efter en sväng i tvättmaskinen). Men jag behöll halsduken på vilket var skönt när vi sedan skulle bege oss hem. Såg folk i shorts och sandaler, så varmt är det inte. Anledningen till att denna middag inte kunde missas var för att min mormor och hennes man Olle är på besök i stan. Imorgon reser de tillbaka hela vägen till Haparanda och jag ville så gärna träffa dem ordentligt innan dess!


Ser fortfarande lite trött ut efter febern.

Vegetarisk hamburgare med haloumi, hemmagjorda nachochips och guacamole. Mums!




Min fina och stiliga mormor!



No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona