Resfeber

Sunday, April 1, 2012


I fredags hade jag en skitdag. Vädret var trist och allt krånglade. Det blev dock bättre när jag tog en lunch med fina Jonna som även hon hade haft det stressigt. Det är så skönt när man kan klaga av sig till en vän som lyssnar. Imorgon åker hon till  USA, närmare bestämt San Fransisco och New York och jag är så avis! Men jag vet att en liten souvenir väntar på mig när hon kommer tillbaka. Vi brukar alltid köpa med oss något till varandra när vi reser. Ibland något fint och ibland något knäppt


Jonna hade dagen till ära på sig en jättesöt klänning som hon rotat fram ur gömmorna hemma hos sina föräldrar.




En trött men lite gladare Simona. 


No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona