Kär i ett halsband

Friday, August 31, 2012




Läppstift: "Stunning matte", Face
Halsband: 50-tals vintage, MaeJean vintage
Vit blus: Monki

Åh vad jag inte vill att solskenet ska försvinna! Överallt kan man läsa om folk som är förväntansfulla inför hösten men det är verkligen inte jag. Jag tycker inte ens att sommaren har börjat, det har ju inte direkt varit många dagar på raken med sol. Men, i lördags sken solen trots att jag trodde att det skulle bli regn! Så jag tog på mig mitt nya (gamla) halsband som jag blivit totalt kär i. Det är tre fina rader med pärlor som ibland byts ut mot genomskinliga stenar. Det är så fint och är precis vad jag letat efter! Tror dock att det kommer att göra sig lika bra till hösten som till nu.


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. You look so lovely! I love your hair & make-up... the 1950s necklace is a perfect finishing touch. Glad to see you are enjoying your vintage aurora borealis pearls! :-)

    Warmly,

    Mae
    www.maejeanVINTAGE.etsy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks you! As I wrote I am in love with the necklace it's perfection! I am looking at some other jewelry in your shop so you will probably hear from me again!

      XO

      Simona

      Delete

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona