Sea breeze

Sunday, August 12, 2012




Kläddetaljer: 
Läppstift: "Stunning matte" Face
Jacka: Del av dräkt, loppis (snodd från Mia)
Shorts: Dobber
Blommiga platåskor: Din sko

Ibland vill man bara vara sådär slapp och ändå känna sig lite snygg. Det är då jag drar på mig jackan som jag lånat av Mia. Jag tycker att den är så himla fin och att den missmatchar så bra till allting! Denna dag drog jag på mig högklackade platådojjor som jag köpt på rean för knappt någonting. Jag föll för att sulan var mönstrad med ett blommönster men att resten av skon var vit (vet inte vad det är med mig men jag börjar bli en riktig mormor när det kommer till blommönster). Sedan blev det ett par för stora jeansshorts (också inhandlade på rean) och en blus. Dagen avnjöts tillsammans med min bror över en lunch och med Malin för lite "stanhäng". 

I veckan väntar tidiga morgnar med jobb men även en fotbollsmatch och en håruppsättningskurs! Ser framemot att slumra i solljuset och kanske hinna lite längre i min bok som fått ligga och vila ett litet tag.

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona