Solkysst

Wednesday, August 15, 2012

Det har börjat lukta höst. Trots att solen då och då värmer så saknar jag några riktigt varma sommardagar i följd. Konstaterade här om dagen att jag inte badat en enda gång den här sommaren, inte en enda gång! Det är inte bra. Men för någon vecka sedan sken solen och jag och "Erik" hade en av de mysigaste dagarna på länge! 

Jag njöt i solen med en påse fullpackad med picknick!

Fantastiska små stigar i botaniska trädgården.

 Rostbiff, körsbärstomater, potatissallad och ostfralla.
 
Växtfyverkeri!

Jag hade på mig ett linne från Nygårds Anna med fina röda knappar längs med ryggen.
 
"Erik" läste bok.

Och jag fotograferade gräset.

Sedan blev det ytterligare lite picknick, kaffe och blåbärsmuffins.

Jag i solbrillor fyndade för en 20-lapp. Fortfarande ganska blek dock.

Det var en jättemysig dag med ljumma vindar. Idag ska jag träffa Sara, vilket ska bli väldigt kul! Vi får se vad vi hittar på. 

1 comment:

  1. Love all of these pics!!! So happy you started posting in English though! :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona