Ingen sommar utan regn

Tuesday, July 10, 2012




Som ni kan se så har jag bytt header. Denna fina vägg finns faktiskt i mitt område så man kan säga att den är en liten bit av "Simonas gata". Kunde inte låta bli att redigera några bilder till men med en annan stil! 
Här rullar dagarna på med jobb och halvtaskigt väder. Var ledig idag men kände av min spänningshuvudvärk som kommer ibland så jag tog det mest lugnt och pysslade lite hemma. Kollat runt på en massa vackra klänningar som jag vill ska bli mina..

Till helgen är jag dock storledig och det ska jag ta vara på med någon typ av utflykt! Vi får se vad det blir men något där jag kommer bort en bit från stan skulle vara skönt.

1 comment:

  1. Du är så fin! Kul att kunna få en dos av dig precis när jag vill!!! /Melody

    ReplyDelete

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona