No woman is an island

Monday, July 30, 2012


1.


2.


3.


4.

Vart har jag varit? Faktiskt ingenstans. Men jag har haft fullt upp med jobb och ledighet. Bloggen har helt enkelt fått vila lite grand. Varje foto har ett nr vilket i sin tur leder till något jag gjort eller funderat på.

1. Jag har målat naglarna med mitt nya nagellack "island" från Chanel. Jag har totalt snöat in på puderrosa i alla dess former. Vet inte riktigt varför men vackert är det.

2. Hade en middag med fina vänner och upptäckte sedan att en av mina citroner gått och skaffat sig ett namn. Känns helt plötsligt lite läskigt att skära i den.

3. Jag har köpt en plåtburk att lägga halsband i. Den är senapsgul och fylld med prickigt silkespapper. Jag tror att de halsband som jag köpt på Etsy kommer att trivas där mellan användningarna.

4. Mitt hår är tråkigt så jag har bokat in mig på en kurs i håruppsättningar (ensam, hrm hrm). Förhoppningsvis lär jag mig några kul sätt att snurra till frisyren på. Måste kunna fixa frisyren i Frankrike.

2 comments:

  1. Vaddå för håruppsättningskurs? Låter ju fantastiskt :) Länge sen vi sågs nu, vore skoj att prata nån kväll.(och ses) Puss och kram! //"Timothy"

    ReplyDelete
  2. Det är en kurs i Sthlm hos en frisör som heter "Retroella". Ska bli mycket intressant! Har dy skype? Då kanske vi både kan prata och ses? Puss

    ReplyDelete

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona