Kostymera mera!

Tuesday, July 31, 2012





Kläddetaljer: 
scarf: Cordello
örhängen: Loppispresent från Mia
jacka: Del i en damkostym, "snodd" från Mia
kjol: Gammal

Ok, ytterligare en update om vad jag har haft för mig på senaste tiden! 
Dessa foton togs när jag, "Erik" och "Eriks" mamma gick på kostymjakt. Målet för herrn var att kika, klämma och prova på så många olika kostymer som möjligt. Något jag tyckte skulle bli mycket roligt eftersom jag vet att testa kläder och gå i flera (!) olika affärer är något som "Erik" gör med allra största motvilja. Men det gick faktiskt ganska bra. Efter att ha tvingat "Erik" att posera i varje kostym på foto (framifrån, från sidan och bakifrån) och dessutom testa flera olika färger (beige, marinblå, grå och svart) så hittade vi tillslut en som passade bra. Med spänd panna och trötta ögon bestämde sig "Erik" tillslut för den sista kostymen han provat, en enkel grå kostym som passar bra till sommaren. Kvällen avslutades sedan med en stark middag på Koh Phangan och en mysig promenad hem i skymningen.





Jag har börjat skriva vad jag har på mig i en liten spalt. Vad tycks?



No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona